سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ای پاییز !

داری میروی؟

روز ها چه زود می گذرند  !

پاییز !

دلم می خواهد همراهت قدم بزنم

به کوچه , باغ ها سر بزنم

گاهی از سر شیطنت به لانه پرنده ای سرک بکشم

و تو اخم کنی

و برگهای زرد و نارنجی را بر سرم بریزی

دلم می خواهد گسیوانم را بدست باد پاییری بسپارم

و تو با ملایمت انها را بهم بریزی

دلم میخواهد زیر باران تند تند بدوم

و  سر تا پا خیس شوم

وتو مرا به ارامی در اغوش بگیری

و موهای خیس را از صورتم کنار بزنی

دلم میخواهد با صدای بلند قهقهه بزنم

وتو با تبسمی دلنشین نگاهم کنی

دلم میخداهد ببوسمت

و عطر سرد هوایت را برای همیشه نفس بکشم

پاییز !

می دانی

زندگی همان لبخندی است که می زنیم

زندگی همان لحظه های خوب کنار هم بودن است

زندگی فاصله امدن و رفتن هاست

فاصله امدن و رفتن 

به همین کوتاهی لحظه هاست

تو می روی

من از خود می پرسم

ایا دوباره باز خواهد امد؟؟

ایا دوباره اورا خواهم دید  ؟؟

اه پاییز

اه پاییز






تاریخ : سه شنبه 96/9/28 | 8:6 عصر | نویسنده : ت م | نظر
مترجم سایت

  • ایکس باکس | قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون